Pagina's

zaterdag 29 maart 2014

Leuke plaatjes

Hey hey! Hier mijn eerste artikeltje op mijn blog! Wat foto's over wat ik leuk vind en wat mij zoal bezig houd.

Jaja, mijn grootste passie en liefde: PAARDEN! Meer heb ik hier niet aan toe te voegen :)

Van mode hou ik ook, al ben ik er niet zo superveel mee bezig. Ik wil er wel altijd goed uitzien voor school enzo, maar als ik even naar de winkel of naar de paarden ga, maakt het me eigenlijk niet zoveel uit. Over de foto hierboven: Ik heb hem van Teske's blog: www.teskuh.nl . Verder vind ik slobbertruien en oversised kleding fantastisch! In mijn kleerkast hangen er vanzelfsprekend een paar.

Dit vind ik gewoon een ontzettend gave foto. Deze plaats bestaat echt, ik kwam het tegen op het blog van Iris: www.ikbenirisniet.nl en ik hoop dat ik ooit zo'n prachtige plaatsen kan bezoeken!

Tumblrfototje :)

Ik hou erg veel van de natuur en ik vind dit ook gewoon een prachtige foto!
Prachtige foto vind ik en het gaat ook om het boek; ik hou erg veel van lezen!

En dan komen we bij nog een passie van mijn: fotografie! Ik heb enkele weken terug een reflexcamera, een Nikon 3100 aangeschaft en ik ben er super blij mee!

En dan de laatste: DISNEY! Vroeger heb ik eigenlijk maar weinig disneyfilms gekeken maar sinds dit jaar heb ik de disneykriebel echt te pakken!
 
Zo, dit was dan mijn eerste artikeltje! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten